På G

Nu är jag hemma igen efter Danmark & Italien. Ska skaffa en ny bloggg & börja om. När jag vet vad det heter skriver jag det häär.

Kärlek!


De senaste dagarna har jag..

haft det riktigt bra, som jag trott! ;)
Vi började på Ingarö.
Riktiga jävla äventyr...
Först cyklar vi till coop, jag blir skjutsad. Aj min rumpa säger jag bara ;/
Vi köpte massa grejer till kvällen, vi skulle bla grilla marshmallow (stavning från google haha).
8 km, stackars Patrik.
Senare på kvällen skulle vi till berget där vi "brukar" va & grilla. Vi hade ingen grill så vi gör en egen liten brasa.
Den blev lite större än vi trodde.. Det är ju eldningsförbud, alltså torrt i markerna :( haha, det slutar med att brandkåren kommer, en liten utskällning senare drar vi upp till husvagnen och myser. Vi kommer in på spökhistorier och skräckfilmer, mitt i natten, själva i en husvagn, bara vi vakna på hela campingen (y'
Haha, jag skrämde skiten ur Matte, Robin skrämde skiten ur mig & Patrik.
Sen skulle vi till toaletterna som ligger längre bort, skräckslagna av allt vi snackat om!
Så självklart beväpnar vi oss, Patrik tar en stor fet kökskniv och jag en liten söt kniv, mohahah. Redo att möta mörkret. Väl inne igen skrämde vi upp oss igen. Det slutade med att alla sov i samma säng, med fötterna utanför eftersom att det var så trångt! UNDERBART

Igår drog jag och köpte lite kläder med min pappa, ett par röda shorts & två linnen från Gina tricot.
Träffade Robin och tillsammans med hans familj åkte vi hem till mig för att äta middag. Det blev en trevlig kväll med mycket sol & bad. Grillat och bra sällskap. Jag blev så lycklig!

Igår målade jag & Robin ett plank runt poolen, rött ute & vitt inne. FINT! Haha, färgen räckte inte menmen..
Sen solade & badade vi, krigade & fotade. Vi hade (har fortfarande) vit målarfärg över hela oss efter att vi målade, och det går inte bort! :(
Nu laddar jag upp bilder från Ingarö på facebook medan Robin är hemma och hämtar sitt pass som han glömde (y'
När jag är klar ska jag packa, vi drar ju till danmark tidigt imorn med laget!!!! :) 

EN STOR APPLÅD TILL DEN SOM LÄSTE ALLT!







Kärlek!


Ingarö!

Tjatja!
Igår va jag med Mysan. Vi satt och snackade, hade det bra & käkade lunch. Hon blev intervjuad av DN, jag ville inte svara för jag kunde inte (a' haha!
Efter det drog jag hem och städade, Robin kom och hjälpte mig.
Sen drog vi till Ingarö med Patrik. Vi grillade, och de badade. Jag fick fota ;d inte mig emot.
Nu ska jag äta lunch med min pappa medans Robin städar & Patrik tränar. Sen ska vi ut igen, sover över igen.
Så uppdatering blir det inge mer förrän imorn eftersom att min mobil inte vill blogga :(
Men lite bilder från igår, sen ska jag springa till bussen!


Patrik & Robin.


Jag.


Jag & Robin.


Robin, Matte & Patrik.


Patrik.

Fler bilder kommer upp på facebook under helgen, @Mathilda Trollet Svensson!

Kärlek!


Fides, spes, caritas, maior autem horum est caritas.

Jag tror att jag ska skaffa ny blogg, börja om på nytt liksom..
Jag har återställt kodmallerna och tagit tillbaka min gamla design.. Men det går fortfarande inte att kommentera & liknande. Men självklart behåller jag den här bloggen som ett minne, man vill ju inte förlora allting om man säger så!
Je, mamma och Becca tig sån tid på sig så jag följde med Katja, Theo & Ebba till lekparken.
Så nu ska jag äntligen bli hämtad och så åker jag tillsammans med min "andra familj" till IKEA!


Tro, hopp och kärlek och störst av dem är kärleken.

Kärlek!


IKEA!

Nu har jag precis kommit hem från jobbet (H)
Jag var sååå duktig, höhö!
Nej men jag var ju med Robin idag, jag förstår inte hur han kan sitta på en stol i 9 timmar och inte göra någonting?
Ahja, det va ju bra att jag fick vara lite extra med honom.
Nu ska jag fixa spellistor tills vi åker utomlans, sen ska jag plocka undan i mitt rum. Senare åker jag till IKEA med mamma, syster & hennes son. Ska bli kul att träffa Becca, det va på tok för länge sen! :)
Je, hoppas att ni njuter av erat sommarlov/semester, eller jobb ;)


Älskar låten. Ne-yo - beautiful monster !

Kärlek!


Nikon d3000 ♥

Hejsan svejsan,
jag är glad för jag har skaffat kamera!
Det vart inte den jag tänkte, de vart en bättre /enligt butiken).
Ja, efter att jag köpt den träffade jag Robin & vi testade kameran. Och jag kan ju den inte riktigt ännu, men det blev ändå hyfsade bilder :) Bajen förlorade med 3-0. Det ska bli min nya bästis. Drog hem till Robin och nu ligger han och sover, min plutt. Imorn ska jag med honom till jobbet, wihoo. Upp 05.25 (Y)
Det är nog dags att jag sover nu, puss!!!


Min älskade lillasyster Ebba när hon äter, hahaha!


normal? jag?! nej jag tror inte det va.


Bara för att jag älskar den här bilden la jag den som profilbild på hans facebook!


i love you i love you i love you i love you (8)

Kärlek!


Nu; kööpa kamera!

Okej, nu blir jag lite ledsen...
Jag har tagit tillbaka min gamla design, men det går fortfarande inte att kommentera..
Åh! Men det är bra att ni mailar, det visar omtanke och det behöver jag just nu när jag gjort illa min blogg :( ha ha!
Nu har jag precis duschat efter att ha tränat, skönt!
Om en vecka åker vi till Danmark, och jag är såå nervös :s
Nu ska jag in till stan och köpa min kamera (hoppas att den finns kvar), sen ska jag till Fridhemsplan och träffa Robin.


Snygg bild, jag vet!

Kärlek!


Nu; kööpa kamera!

Okej, nu blir jag lite ledsen...
Jag har tagit tillbaka min gamla design, men det går fortfarande inte att kommentera..
Åh! Men det är bra att ni mailar, det visar omtanke och det behöver jag just nu när jag gjort illa min blogg :( ha ha!
Nu har jag precis duschat efter att ha tränat, skönt!
Om en vecka åker vi till Danmark, och jag är såå nervös :s
Nu ska jag in till stan och köpa min kamera (hoppas att den finns kvar), sen ska jag till Fridhemsplan och träffa Robin.


Snygg bild, jag vet!

Kärlek!


Sola, bada, leva!

Nu sitter jag & Robin ute i solen och tar det lugnt. Det blir bara en helt lugn dag idag, hittils har vi bara solat, badat och chillat. Snart ska vi grilla korv, sen ska jag träna ( yeey!) och sen ikväll ska jag akupunkteras igen.
Hoppas att ni har det braa, för det har jaag.

 

Kärlek!


Grattis pappa & syster ! ♥

God morgon får man väl säga nu. Vaknade för att tag sen, duschade och hjälpte till att göra en tårta. FAIL på den ! :)
Snart kommer gästerna, skoj........ Jag uppdaterar senare, lovar!


Det är då min syster till vänster som fyller år!

Kärlek!


Robin Christiansson, min älskling!

Nu är jag hos min underbara Robin, ska snart hem eftersom att han ska jobba natt och jag ska fixa inför "festen" imorn.. :) Det blir mer uppdatering imorn, jag har ingenting att skriva för tillfället.



Kärlek!


ÅÅÅH, att ingenting ska funka!!

Nu går det inte att kommentera heller, kommer lägga min gamla tråkiga bloggdesign snart och börja om!

Annars når ni mig på:
[email protected]

eller facebook:
Mathilda Trollet Svensson

Kärlek!


Kan någon hjälpa mig? (a'

Jag är ju så grymt dålig på bloggdesign, eller egentligen inte. Men när det går fel så vet jag fan inte hur jag ska fixa det! Finns det någon klippa där ute som kan hjälpa mig? Jag vill inte att min blogg ska ha ett stort mellanrum från meny till inlägg. Det ser helt enkelt inte bra ut..
Lite desperat blev det där, menmen ;)

Va precis och lämnade lillebror på dagis, som den bästa storasystern jag är.
Nu ska jag dra igång med städningen.

 
Jag har fan inga nya bilder, måste köpa kamera snart!

Kärlek!


UPPE MED TUPPEN.

Godmorgon barn!
Jag antar att de flesta ligger och sover fortfarande, de som inte jobbar förstås.
Själv har jag varit vaken sen 05.50 (y' fråga mig inte varför, men jag kunde bara inte sova.
Kom hem runt 06.30 från Robin. Jag umgicks bara med mina syskon, de är så kramiga & gosiga på morgonen ♥ !
Jag har varit oerhört duktig och tagit hand om min tvätt och tömt/fyllt diskmaskinen.
Jag ska tom städa klart allt som jag ska ha gjort denna månad, idag. Man kan tro att jag har feber. Går upp tidigt, tar hand om mina syskon & ska städa!? Nej usch, måste gå till doktorn!
Hoppas att ni får en bra dag!


Canon EOS 1000d, någon som vet om den är bra?

Kärlek!


GODMORGON!

Nu ska jag duscha, fixa mig sen drar jag till Fridehmsplan och träffar Robin.
Ikväll ska vi på Hammarby - Elfsborg.



Kärlek!


RSS 2.0